مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 15:472022-03-24سياسي

به یاد مرحوم شفیعی؛ مردی که از امیدهای آینده بود


حضور مرحوم حجت الاسلام شفیعی هم در استان خوزستان و هم در نهاد رهبری در دانشگاه های استان نعمت بزرگی بود و قطعا با نبود این مرحوم خلا بزرگی احساس خواهد شد.

- حوزه تشکا های دانشگاهی خبرگزاری فارس، کامران شیرازی: یک روز قبل از آغاز سال جدید حجت الاسلام سید محسن شفیعی مسئول خوش اخلاق و خوش برخورد نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان خوزستان بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت و به برادر شهیدش پیوست.

افتخار آشنایی من با حجت الاسلام شفیعی به حدود 5 سال پیش برمی گردد، زمانی که برای پیگیری یک از سوژه هایی که داشتم با ایشان تماس گرفتم، برخورد حاج آقا شفیعی آنچنان خوب، گرم و صمیمی بود که با همان تماس اول جذب رفتار و سخنان ایشان شدم.

همان تماس اول موجب شد تا حاج سید محسن شفیعی در هر مناسبتی که بود پیامک می داد و احوالپرسی می کرد، پیام های حاج آقا برای افراد مختلف تفاوت داشت و از نوع پیام ها مشخص بود از آن پیام هایی نیست که کپی و برای همه ارسال می شود.

حاج آقا با خبرنگاران ارتباط خیلی خوبی داشت و همیشه روز خبرنگار به خبرنگارانی که می شناخت پیام می داد و با آنها تماس می گرفت.

برخورد صمیمی و خوب حاج آقا شفیعی البته مختص به خبرنگاران نبود و همه کسانی که با مرحوم ارتباط داشتند بدون شک از ایشان به نیکی یاد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به یاد مرحوم شفیعی؛ مردی که از امیدهای آینده بود

به یاد مرحوم شفیعی؛ مردی که از امیدهای آینده بود