مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 19:122022-03-24اجتماعي

77 هزار مسافر تاکنون در مدارس استان اصفهان اسکان یافته اند


 رییس امور رفاهی و پشتیبانی آموزش و پرورش اصفهان گفت: تاکنون نزدیک به 77 هزار مسافر در مدارس استان اصفهان اسکان یافته اند.

- علیرضا عابدی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت اسکان در مدارس استان اصفهان اظهار داشت: حدود 77 هزار مسافر در 41 پایگاه و 740 مدرسه تجهیز شده استان اصفهان تا شب گذشته (سوم فروردین ماه) اسکان یافته اند.

وی افزود: از این تعداد 44 هزار نفر مسافر تاکنون در مدارس شهر اصفهان و مابقی 33 هزار در مدارس سایر شهرستان های استان پذیرش شدند.

رییس امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه فرهنگیان در اولویت پذیرش ستاد اسکان این اداره هستند، خاطرنشان کرد: با وجود این در روزهای گذشته سایر اقشار و کارکنان دولت نیز به طور محدود پذیرش شده اند.

عابدی اظهار داشت: بیشتر مسافرانی که در این مدت به ستاد اسکان فرهنگیان اصفهان مراجعه کردند از استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، تهران و شهرهای شمالی از جمله مازندران و گلستان هستند.

وی اضافه کرد: با توجه به وضعیت جغرافیایی و توریستی اصفهان، سفر به این شهر و استان برای هموطنان جذابیت خاصی دارد و یکی از مواردی که در نوروز امسال بسیار چشمگیر بوده این است که اکثر مسافران دستکم برای دو تا سه روز در اصفهان اقامت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

77 هزار مسافر تاکنون در مدارس استان اصفهان اسکان یافته اند

77 هزار مسافر تاکنون در مدارس استان اصفهان اسکان یافته اند