مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 19:222022-03-24اجتماعي

سفر نوروزی و شلوغ ترین جاده ها و استان ها (+جدول)


ترافیک سنگینی در محور چالوس، محور هراز، آزادراه قزوین-رشت، آزادراه کرج-قزوین و آزادراه قزوین-کرج در محدوده های مختلف وجود دارد - براساس جدیدترین گزارش های منتشرشده از 25 اسفندماه تا امروز متوسط سفرهای جاده ای مردم بیش از دو میلیون دستگاه وسیله نقلیه بوده که نسبت به سال های گذشته رشد قابل توجهی را تجربه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس جدیدترین گزارش مرکز مدیریت راه ها از سفرهای نوروزی مردم و به گواه اطلاعات دریافت شده از سامانه های حمل و نقل هوشمند از ابتدای طرح نوروزی امسال (25 اسفندماه 1400) تا دیروز (سوم فروردین ماه 1401) به طور متوسط دو میلیون و 27 هزار و 495 وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی مختلف تردد کرده اند که این میزان در روز گذشته یعنی سوم فروردین ماه دو میلیون و 139 هزار و 118 وسیله نقلیه بوده است و نسبت به روز قبل از آن سه درصد افزایش را نشان می دهد.

البته بیشترین تردد بین استانی و سفرهای جاده ای مردم همچنان در 27 اسفندماه اتفاق افتاده است چرا که سامانه های حمل و نقل هوشمند ترددی بیش از دو میلیون و 178 هزار دستگاه وسیله نقلیه مختلف را به ثبت رسانده اند.

از سوی دیگر ترددهای بین استانی صورت گرفته در روزهای گذشته و در قالب طرح نوروزی 1401، امسال 42 درصد نسبت به مدت مشابه نوروز سال گذشته 162 درصد در قیاس با همین بازه زمانی در نوروز سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر نوروزی و شلوغ ترین جاده ها و استان ها (+جدول)

سفر نوروزی و شلوغ ترین جاده ها و استان ها (+جدول)