مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 19:272022-03-24حوادث

دستگیری اعضای باند قاچاق خودروهای لوکس


در مجموع 9 دستگاه خودروی لوکس در مدل های بنز و لکسوس به ارزش تقریبی 700میلیارد ریال در شهرهای مختلف از جمله اصفهان و خوزستان، یکی پس از دیگری شناسایی و کشف شد که همه آنها به استان البرز منتقل شدند.

- فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باند قاچاق خودروهای خارجی و کشف 9 دستگاه خودرو لوکس به ارزش 700 میلیارد ریال تحت عنوان گذر موقت توسط پلیس امنیت اقتصادی این استان در البرز و مناطق دیگر کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس سردار عباسعلی محمدیان اظهار داشت : در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر تردد خودرو های لوکس با پلاک جعلی در سطح استان البرز به منظور شناسایی و مقابله با قاچاق کلان و سازمان یافته، شناسایی عناصر اصلی قاچاق این نوع خودروها در دستورکار پلیس امنیت اقتصادی البرز قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی یک دستگاه خودرو لکسوس در استان البرز را توقیف و در بررسی ها مشخص شد پلاک خودرو جعلی و شماره پلاک فاقد اصالت است که در بازجویی ها متهم اعتراف کرد خودرو توسط فردی به وی فروخته شده است.

محمدیان بیان داشت: در ادامه ماموران با تلاش شبانه روزی و اقدامات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری متهم اصلی در شهرکرج شده و با هماهنگی مقام قضایی از منزل متهم بازرسی به عمل آمد که تعدادی آلات و ادوات مرتبط با جعل پلاک و کارت جعلی بازرسی کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اعضای باند قاچاق خودروهای لوکس

دستگیری اعضای باند قاچاق خودروهای لوکس