مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 19:322022-03-24حوادث

هشدار به رانندگان: توقیف خودرو در سرعت بالای 120


با توجه به افزایش حوادث ناشی از سرعت خودروها، پلیس راه بدون هیچ اغماضی درخصوص رانندگان این خودروها اعمال قانون کرده و خودرو آنها را توقیف کند.

- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به افزایش تخلف سرعت غیرمجاز در معابر بزرگراهی مشهد، با هماهنگی مرجع قضایی خودروهایی که بیش از 120 کیلومتر در ساعت برانند، توقیف می شوند.

جواد خدایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: موضوع تشدید برخورد با رانندگان متخلف در ششمین نشست قرارگاه ارتقای ایمنی سفرهای نوروزی استان مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد با توجه به افزایش حوادث ناشی از سرعت خودروها، پلیس راه بدون هیچ اغماضی درخصوص رانندگان این خودروها اعمال قانون کرده و خودرو آنها را توقیف کند.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای بازگشت مسافران نوروزی و افزایش تردد در مسیرهای استان با توجه به پایان نیمه اول تعطیلات نوروزی صورت گرفته است، بیان کرد: همچنین با توجه به وقوع حوادث در مسیرهای کمربندی شهرستانهای استان، مقرر شد تا فرمانداران زمینه نظارت بیشتر بر این مسیرها را فراهم سازند تا ضمن بر طرف شدن موانع، شاهد کاهش تلفات انسانی در این مسیرها باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به رانندگان: توقیف خودرو در سرعت بالای 120

هشدار به رانندگان: توقیف خودرو در سرعت بالای 120