مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 20:072022-03-24سياسي

19 هزار نفر به عنوان خادم الشهدا در راهیان نور ثبت نام کردند


مسئول کمیته خادمان ستاد راهیان نور کشور با بیان اینکه راهیان نور دانشگاه تربیتی است، گفت: 19 هزار نفر به عنوان خادم الشهدا ثبت نام کردند.

- ، محمد حاج رحیمی شامگاه پنجشنبه در حاشیه بازدید از اردوگاه راهیان نور شهید بلباسی مازندران اظهار داشت: امسال طبق سنوات گذشته در پاییز سال 1400 فراخوان ثبت نام خادمان برای راهیان نور آغاز شد و داوطلبان با مراجعه به سایت کوله بار برای ثبت نام اقدام کردند.

وی افزود: نکته قابل توجه امسال این بود که وضعیت استقبال از خادم الشهدا دوبرابر سال های گذشته بود و حدوداً 19 هزار نفر برای خادم الشهدا ثبت نام کردند که اکثر از قشر دانشجو، طلبه و تحصیلکرده بودند که با یک نگاه تربیتی برای اعزام ثبت نام می کنند تا از اثرات تربیتی و فرهنگی که در منطقه وجود دارد، بهره مند شوند.

وی ادامه داد: در منطقه عملیاتی سعی کردیم یک بستر ایجاد کنیم که خادم شهید به اینجا می اید سبک زندگی شهدا را دریافت کند و آموزش ببیند.

مسئول کمیته خادمان ستاد راهیان نور کشور تصریح کرد: راهیان نور ویادمان ها دانشگاه تربیتی هستند و خادم الشهدا در دانشگاه تربیتی حاضر می شود و پای درس و مکتب شهدا می نشیند و از شهدا محتوا و فصل زندگی دریافت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 هزار نفر به عنوان خادم الشهدا در راهیان نور ثبت نام کردند

19 هزار نفر به عنوان خادم الشهدا در راهیان نور ثبت نام کردند