مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 20:322022-03-24سياسي

برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله ری شهری در آستان حضرت عبدالعظیم(ع)


مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله محمدی ری شهری، تولیت فقید آستان مقدس حضرت سیدالکریم(ع)، در مصلای امام علی(ع) این بارگاه ملکوتی برگزار شد.

- برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله ری شهری در آستان حضرت عبدالعظیم(ع) مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله محمدی ری شهری، تولیت فقید آستان مقدس حضرت سیدالکریم(ع)، در مصلای امام علی(ع) این بارگاه ملکوتی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم آیت الله حسینی بوشهری -عضو خبرگان رهبری- به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: مرحوم آیت الله ری شهری انسانی بود که در راه احیاء امر اهل بیت(ع) تا آخرین لحظات زندگی از پای ننشست و با تمام توان و وجودش در همه مسئولیت هایی که از ابتدای انقلاب داشت به عنوان مدیری توانمند ظاهر شد.

وی ادامه داد: انسان در نظام خلقت دارای جایگاه رفیعی است و قرآن انسان را موجودی ممتاز معرفی کرده و در جای جای قرآن از عظمت انسان و جایگاه او سخن به میان آمده و او را خلیفه الله بیان می کند و خلق تمام مواهب را برای انسان ذکر می کند.

رییس شورای عالی جامعه مدرسین خاطرنشان کرد: در سیر تکامل انسانی، استعدادهای انسان باید به فعلیت برسد و طبق روایات، عقل به عنوان حجت باطنی اولین نیاز او ارزیابی می شود و اگر کسی پیروی از عقل را از دست داد جایگاهش جهنم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله ری شهری در آستان حضرت عبدالعظیم(ع)

برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله ری شهری در آستان حضرت عبدالعظیم(ع)