مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 20:572022-03-24اقتصادي

آخرین آمار از ورود مسافران به بوشهر/ بیشتر گردشگران از چه استانی هستند؟


معاون عمرانی استانداری بوشهر گفت: بیشترین خودروهای مسافران نوروزی متعلق به استان های فارس، اصفهان، تهران، کهگیلویه و بویراحمد هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، محمدهادی رستمیان معاون عمرانی استانداری بوشهر پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 374 هزار خودرو مسافر نوروزی ظی چند روز گذشته به استان بوشهر وارد شدند.

معاون عمرانی استانداری بوشهر ادامه داد : در 24 ساعت گذشته 65 هزار و 896 خودرو به استان ورود کردند که نسبت به مدت مشابه در سال قبل 196 افزایش یافته است؛  از 25 اسفندماه تاکنون 116 پرواز در فرودگاه بوشهر صورت گرفته که 11255 نفر مسافر هوایی جابجا شده اند.

وی عنوان کرد: بیشترین خودروهای مسافران نوروزی متعلق به استان های فارس، اصفهان، تهران، کهگیلویه و بویراحمد هستند همچنین استان بوشهر در این چند روز پذیرای میهمان از 31 استان بوده است.

رستمیان حجم ورود مسافران به شهر بوشهر در شب گذشته را بسیار بالا اعلام و خاطرنشان کرد: در شب گذشته علاوه بر اماکن اقامتی، هتل ها، مهمانسراها و کمپ های نوروزی، درب های امامزاده محمدباقر و امامزاده قاسم به روی مسافران باز و پذیرای میهمانان بودند.

این مقام مسؤول امکانات بومگردی را از دیگر اقدامات نوروزی استان نام برد و افزود: در 27 روستا در استان بوشهر امکانات بومگردی ایجاد شد که در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین آمار از ورود مسافران به بوشهر/ بیشتر گردشگران از چه استانی هستند؟

آخرین آمار از ورود مسافران به بوشهر/ بیشتر گردشگران از چه استانی هستند؟