مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 21:022022-03-24سياسي

رمز شکستن تحریم ها تولید دانش بنیان است


امام جمعه شهرستان آزادشهر با اشاره به آمادگی همه مدیران این شهرستان برای تحقق شعار سال، گفت: رمز شکستن تحریم ها و رشد کشور تولید دانش بنیان است.

- ایسنا/گلستان امام جمعه شهرستان آزادشهر با اشاره به آمادگی همه مدیران این شهرستان برای تحقق شعار سال، گفت: رمز شکستن تحریم ها و رشد کشور تولید دانش بنیان است.

حجت الاسلام عین الله شهابی در گفت و گو با ایسنا در حاشیه جشنواره فرهنگ و اقتصاد روستا در روستای قزلجه با اشاره به اینکه مدیر و مسئول در نظام جمهوری اسلامی باید همیشه در میدان باشد، اظهار کرد: تفاوت مدیر در کشور و نظام ما با سایر کشورها در همین روحیه مردم داری و حضور در کنار مردم است.

وی با بیان اینکه مسئولین با حضور میدانی آمادگی خود را برای خدمت مخلصانه اعلام می کنند، افزود: مردم از ما انتظار دارند تا در شرایط سخت این روزها مسئولان در کنار آنها باشند.

امام جمعه شهرستان آزادشهر با تاکید بر اینکه تحقق شعار سال نیازمند مدیریت جهادی و تدبیر ویژه خادمان مردم است، خاطرنشان کرد: رمز عملیات همه مشکلات اقتصادی و شکستن کمر تحریم ها تولید دانش بنیان است.

شهابی رشد تولید را با محوریت علوم و فنون کارآمد، به روز و دانش بنیان ضروری دانست و ادامه داد: همه ما برای تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی آماده ایم و فگقطعا به دولت مردمی و انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز شکستن تحریم ها تولید دانش بنیان است

رمز شکستن تحریم ها تولید دانش بنیان است