مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 22:222022-03-24حوادث

روز پرحادثه در جاده های خوزستان ؛ 22 مصدوم در شش فقره تصادف


معاون فوریت های پزشکی استان خوزستان در خصوص آمار تصادفات در ایام نوروزی گفت: امروز پنجشنبه 4 فروردین ماه سال جاری، تعداد 22 مورد مصدومیت ناشی از تصادفات در محورهای استان خوزستان گزارش شده است.

- صادق آزادمنش معاون فوریت های پزشکی استان خوزستان در خصوص آمار تصادفات در ایام نوروزی به خبرنگار فارس در اهواز گفت: امروز پنجشنبه 4 فروردین ماه سال جاری، تعداد 22 مورد مصدومیت ناشی از تصادفات در محورهای استان خوزستان گزارش شده است.

وی ادامه داد: واژگونی خودرو در شهر شوش با تعداد 5 مصدوم، تصادف محور چغازنبیل با تعداد 3 مصدوم ، دو تصادف در محور هفتکل با تعداد 9 مصدوم و تصادف در محور ایذه با 5 مصدوم آمار تصادفات چهارمین روز از سال نو را در استان خوزستان تشکیل می دهند.

معاون فوریت های پزشکی استان از مردم خواست با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و دقت به سمت جلو حین رانندگی با توجه به شلوغی جاده ها از ایجاد هر گونه حادثه جلوگیری کنند.

 آزادمنش در پایان ضمن آرزوی سلامتی و سفرهایی ایمن برای مردم عزیز بیان داشت: در ایام نوروز نیروهای اورژانس 115 جهت ارائه خدمات به صورت آماده باش کامل هستند و مردم در صورت وقوع هر گونه حادثه سریعا با عوامل اورژانس تماس برقرار کنند تا در کوتاهترین زمان ممکن، خدمات اورژانسی درمانی را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز پرحادثه در جاده های خوزستان ؛ 22 مصدوم در شش فقره تصادف

روز پرحادثه در جاده های خوزستان ؛ 22 مصدوم در شش فقره تصادف