مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 01:072022-03-24فرهنگي

فیلم های نوروزی تلویزیون در پنجم فروردین


شبکه های مختلف سیما 18 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن برای امروز جمعه، پنجم فرودین ماه آماده پخش کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، فرزند جنوب ، کودک 50 ساله ، شش خرابکار در قطار ، موج انفجار 2 ، نابخشودنی ، زنبوری به نام مایا ، تحت حمایت ، مارمولک ، پنگوئن بلوم ، نفس ، آشپزباشی ، رمی ، مرحله نهایی ، ران معیوب ، فهرست مقدس ، ملاقات ، ول وله و رسوایی 2 ، فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن هایی هستند که برای پخش از شبکه های سیما در روز جمعه، پنجم فروردین ماه در نظر گرفته شده اند.

در این بخش توضیحات تکمیلی درباره فیلم های امروز را بخوانید: شبکه یک سیما فیلم سینمایی جدید فرزند جنوب به کارگردانی بری الکساندر براون ساعت 11 صبح امروز، جمعه پنجم فروردین ماه از شبکه یک سیما پخش می شود.

جولیا اورموند، سیه نا گیلری، لوسی هیل، لوکاس تیل، برایان دنهی، لودی لین و شمیر اندرسون بازیگران این فیلم سینمایی هستند که در داستان خواهیم دید: در پی قوانین سخت گیرانه نژادپرستی یک سفید پوست قیام می کند و اعتراض خود را اعلام می دارد.

او با حضور در کمیته رنگین پوستان آمریکا در هسته مرکزی برنامه ریزی برای شورش و تحصن علیه قوانین نژاد پرستانه تلاش مستمر می کند و موجب می شود طی 5 سال 17 بار دستگیر و راهی زندان شود، مسیری که او پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم های نوروزی تلویزیون در پنجم فروردین

فیلم های نوروزی تلویزیون در پنجم فروردین