مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 09:222022-03-25اقتصادي

افزایش 23 درصدی ورود خودرو به رفسنجان در نوروز امسال


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رفسنجان از افزایش 23 درصدی خودروهای ورودی به شهرستان رفسنجان به نسبت مشابه سال گذشته خبر داد.

- یوسف محمدی سادات در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به کاهش نسبی شیوع کرونا در کشور در چند روز گذشته شاهد افزایش ورود خودرو با پلاک های غیربومی به رفسنجان بودیم.

وی با بیان اینکه در روزهای گذشته ورود خودرو به رفسنجان با افزایش مواجه شده است، افزود: از 25 اسفندماه تا امروز چهار فروردین بیش از 200 هزار خودرو از مبادی ورودی مختلف وارد رفسنجان شده اند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رفسنجان بیشترین میزان ورودی خودرو به رفسنجان را در محور انار به رفسنجان ومحورسرچشمه به رفسنجان معرفی و اظهار کرد: در چند روز گذشته همچنین بیش از 230 هزار وسیله نقلیه از شهرستان رفسنجان خارج شده است.

محمدی با اشاره به تفکیک خودروهای ورودی در محورهای مواصلاتی رفسنجان، خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون، در محور باغین به رفسنجان 41 هزار و 248 خودرو وارد رفسنجان شده که نسبت به سال گذشته 26 درصد کمتر بوده است، در محور انار به رفسنجان 60 هزار و 361 دستگاه خودرو وارد رفسنجان شده که نسبت به سال گذشته 62درصد رشد دارد،درمحورسرچشمه به رفسنجان28هزارو696دستگاه خودروواردشده که63 در صد رشددارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 23 درصدی ورود خودرو به رفسنجان در نوروز امسال

افزایش 23 درصدی ورود خودرو به رفسنجان در نوروز امسال