مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 09:572022-03-25سياسي

برگزاری یک کنسرت برای ضبط موزیک ویدئوهای جدید آقای خواننده


تازه ترین کنسرت سیروان خسروی خواننده موسیقی پاپ شامگاه چهارم فروردین در حالی برگزار شد که محور اصلی اولین اجراهای زنده وی در سال 1401 معطوف به ضبط ویدئوهای جدید با همراهی طرفدارانش بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیروان خسروی از خوانندگان معروف موسیقی پاپ کشورمان شامگاه پنجشنبه چهارم فروردین ماه اولین کنسرت سال 1401 را در یکی از سالن های معروف پایتخت در منطقه سعادت آباد تهران برگزار کرد.

در این کنسرت که طی دو نوبت و با استقبال خوب مخاطبان و طرفداران این خواننده مواجه شد، سیروان خسروی تعدادی از قطعات منتخب و پرطرفدار خود را پیش روی مخاطبان قرار داد.

یکی از ویژگی های بارز این کنسرت که می توان از آن به عنوان یکی از اولین کنسرت های موسیقی سال 1401 یاد کرد، تمرکز گروه اجرایی برنامه روی فیلمبرداری ویژه از قطعات اجرا شده بود که به گفته سیروان در این کنسرت قرار است از آثاری که طی این دو کنسرت فیلمبرداری شده ویدئو کلیپ های جدیدی ساخته شود.

همین موضوع بهانه ای شد تا وی از طرفداران خود بخواهد تا در طول اجرا در هم خوانی پرشور قطعات با او همراهی بیشتری داشته باشد تا فیلمبرداری قطعات با حس و حال متفاوت تری به نسبت اجراهای قبلی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یک کنسرت برای ضبط موزیک ویدئوهای جدید آقای خواننده

برگزاری یک کنسرت برای ضبط موزیک ویدئوهای جدید آقای خواننده