مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 10:172022-03-25بين الملل

ماکرون: گروه هفت برای افزایش تحریم ها علیه روسیه آماده است


رییس جمهور فرانسه با اشاره به اتفاق نظر سران ناتو برای ادامه حمایت ها از اوکراین تاکید کرد: گروه هفت آماده است در صورت نیاز تحریم ها علیه روسیه را افزایش دهد.

- رییس جمهور فرانسه با اشاره به اتفاق نظر سران ناتو برای ادامه حمایت ها از اوکراین تاکید کرد: گروه هفت آماده است در صورت نیاز تحریم ها علیه روسیه را افزایش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت النشره، امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه در کنفرانس مطبوعاتی که پس از نشست سران پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در بروکسل برگزار شد، تاکید کرد: روسیه با آغاز جنگ در اوکراین مسؤولیت تاریخی را بر عهده گرفته و ما باید مذاکرات با ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه را ادامه دهیم.

ماکرون در این کنفرانس مطبوعاتی اظهار کرد: ما به این اجماع نظر رسیدیم که حمایت از اوکراین برای تامین نیازهای اصلی و تسلیحات دفاعی و جنگی را ادامه دهیم.

رییس جمهور فرانسه همچنین گفت: گروه هفت آماده است در صورت نیاز تحریم ها علیه روسیه را افزایش دهد و همچنین ناتو تصمیم گرفته بدون ورود به جنگ، از اوکراین حمایت کند.

وی در ادامه گفت: ما در آستانه یک بحران غذایی بی سابقه هستیم که ظرف 12 تا 18 ماه آتی تشدید خواهد شد و به شرکت های فرانسوی این انتخاب را می دهیم تا درباره فعالیت خود در روسیه تصمیم گیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماکرون: گروه هفت برای افزایش تحریم ها علیه روسیه آماده است

ماکرون: گروه هفت برای افزایش تحریم ها علیه روسیه آماده است