مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 11:272022-03-25اقتصادي

هشدار به مسافران نوروزی درباره خرید بلیت های چارتری خارج از شبکه مجاز


فرمانده پلیس فرودگاه های پلیس پیشگیری انتظامی کشور با هشدار به مسافران نوروزی صنعت هوایی در خودداری از خرید بلیت چارتری به قیمت غیر مصوب از افراد سودجو، - فرمانده پلیس فرودگاه های پلیس پیشگیری انتظامی کشور با هشدار به مسافران نوروزی صنعت هوایی در خودداری از خرید بلیت چارتری به قیمت غیر مصوب از افراد سودجو، از برخورد قاطع و قانونی با افراد فرصت طلب خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محسن عقیلی با اعلام عزم جدی پلیس فرودگاه در مبارزه با افراد سودجو و فعالیت های غیرمجاز مرتبط با صنعت هوایی کشور اظهار داشت: با توجه به افزایش قابل توجه مسافرت های هوایی در تعطیلات نوروزی و تقاضای زیاد شهروندان برای خرید بلیت هواپیما، فعالیت افراد سودجو نیز بیشتر شده است.

وی با تاکید به لزوم حفظ هوشیاری مسافران نوروزی که با هواپیما قصد مسافرت دارند افزود: برخی افراد فرصت طلب در قالب فروش بلیت چارتری و پای پروازی، از اعتماد مسافران سوء استفاده نموده و بلیت هواپیما را با مبالغی بالاتر از قیمت مصوب به فروش می رسانند.

وی ادامه داد: با توجه به موارد اعلامی، پلیس فرودگاه با هماهنگی و همکاری مراجع قضایی، سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت های هواپیمایی، مقابله با این پدیده در فرودگاه های کشور را در دستور کار خود قرار داده ضمن ارائه هشدارهای پلیسی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به مسافران نوروزی درباره خرید بلیت های چارتری خارج از شبکه مجاز

هشدار به مسافران نوروزی درباره خرید بلیت های چارتری خارج از شبکه مجاز