مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 12:122022-03-25سياسي

نورپردازی های مزاحم نمای مسجد جامع یزد حذف شد


شهردار منطقه بافت تاریخی و مدیر کل میراث فرهنگی استان یزد که روز گذشته مسئولیت شهردار کشیک را هم بر عهده داشت، به دنبال گلایه مسافران و شهروندان از بی سلیقگی و نورپردازی های نامناسب در ورودی مسجد جامع یزد، - با پیگیری چند ساعته، نورپردازی های مزاحم را حذف و به نحو مناسبی اصلاح کردند به گونه ای که در حال حاضر هیچ مزاحمتی برای نمای زیبای مسجد جامع در یزد وجود ندارد.

علیرضا نقوی شهردار منطقه تاریخی یزد در این رابطه با اشاره به این که شهرداری اقدامات بسیار گسترده ای در حوزه زیباسازی شهر یزد انجام داده است، اظهار کرد: شهرداری تمام تلاش خود را به کار بسته که شهر در زیباترین حالت ممکن آماده استقبال از مسافران نوروزی باشد.

وی افزود: در این زمینه یکی از اقدامات بسیار خوب صورت گرفته، نورپردازی هایی بود که از سوی شهرداری در کوچه های تاریک بافت تاریخی انجام شد و گلایه چندین ساله ای که در ارتباط با تاریکی های ترسناک و نازیبای کوچه های بافت وجود داشت را برطرف کرد.

نقوی گفت: همچنین شهرداری اقدامات گسترده ای در حوزه های مختلف بافت انجام داده که یکی از آنها، افتتاح بوستان خانواده در بافت تاریخی یزد است، بوستانی که به صورت اختصاصی به فعالیت های مرتبط به خانواده اختصاص پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نورپردازی های مزاحم نمای مسجد جامع یزد حذف شد

نورپردازی های مزاحم نمای مسجد جامع یزد حذف شد