مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 12:472022-03-25ورزشي

مسابقات شطرنج آزاد بین المللی در بیرجند آغاز شد


ششمین دوره مسابقات شطرنج آزاد بین المللی جام خاوران گرامیداشت سردار دل ها با حضور شطرنج بازانی از ایران و چند کشور جهان در هتل سپهر بیرجند آغاز شد.

- مسابقات شطرنج جام خاوران از پنج سال قبل هر سال بین روزهای پنجم تا دهم فروردین به میزبانی بیرجند برگزار می شود و از سه سال قبل قرار بود این رقابت ها بین المللی برگزار شود که با شیوع ویروس کرونا عملی نشد تا اینکه با تدابیر ستاد کرونا از یک ماه قبل تصمیم بر برگزاری این مسابقات به شکل بین المللی گرفته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی روز جمعه در آیین افتتاحیه این مسابقات که رییس فدراسیون شطرنج نیز حضور داشت، گفت: امروز در استان میزبان ورزشکاران و شطرنج بازانی از چند کشور جهان و استان های مختلف کشورمان هستیم.

وی افزود: در کنار برگزاری این مسابقات تلاش داریم میهمانان از اوقات خوبی برخوردار شوند و لحظاتی که در استان حضور دارند خاطرات به یاد ماندنی برایشان رقم بخورد.

وی از خراسان جنوبی به عنوان استانی بسیار غنی در حوزه فرهنگی یاد کرد و گفت: همچنین مردم استان بسیار مهمان نواز، خونگرم، ولایی و انقلابی بوده که همیشه پشت نظام بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات شطرنج آزاد بین المللی در بیرجند آغاز شد

مسابقات شطرنج آزاد بین المللی در بیرجند آغاز شد