مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 13:072022-03-25سياسي

کلید حل مشکلات اقتصادی کشور رونق تولید است


امام جمعه دشتستان خواستار توجه جدی به تولید و اشتغال شد و گفت: کلید حل مشکلات اقتصادی کشور رونق تولید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های امروز نماز جمعه برازجان با اشاره به رحلت آیت الله ریشهری اظهار داشت: ضایعه تلخ و تأسف بار فقدان عالم مجاهد و روحانی انقلابی مرحوم آیت الله ری شهری برای ایران اسلامی تألم انگیز است.

وی اضافه کرد: عالم ربانی، علمی، اخلاقی، انقلابی، سیاسی، اداری که حدیث پژوهی متبحر بود و آثار نفیسی را از میزان الحکمه تا مجموعه های ارزشمندی مانند دانشنامه امیرالمومنین (ع)، دانشنامه امام حسین (ع)، دانشنامه امام مهدی و دانشنامه قرآن و حدیث با تکیه بر احادیث شیعه نگاشت او به حق یار و یاور صدیق اسلام و انقلاب و امام و رهبر بودند.

امام جمعه دشتستان با اشاره به اعلام شعار سال توسط رهبری با هدف جریان سازی، فرهنگ سازی و جهت دهی فعالیت ها به سمت تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین خاطرنشان کرد: کلید حل مشکلات اقتصادی کشور رونق تولید است.

وی افزود: اگر بخواهیم گرانی، تورم و مشکلات معیشتی مردم حل شود باید به مسئله تولید ملی توجه شود، اگر تولید داخلی افزایش پیدا کند بیکاری برطرف می شود، گرانی و تورم مهار می شود، اشتغال افزایش می یابد، آسیب های اجتماعی کاهش پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلید حل مشکلات اقتصادی کشور رونق تولید است

کلید حل مشکلات اقتصادی کشور رونق تولید است