مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 13:072022-03-25اقتصادي

وزیر کار: بدنبال افزایش جذب نیرو در واحدهای اقتصادی فعال هستیم


وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: افزایش جذب نیرو های انسانی در واحد های افتصادی فعال از برنامه ها و اولویت های وزارت کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت عبدالملکی که صبح امروز بصورت سرزده وارد بندرعباس شده است، در بازدید از کارخانه صبا فولاد هرمزگان در بندرعباس اظهار کرد: با بهره گیری از روش های مدیریتی جدید تنها در ماه اسفند تولید مجموعه صبا فولاد معادل 20 درصد افزایش داشته است.

  وی با بیان این که برای سال 1401 در زمینه کمک به معلولان و رفاه آنان و همین طور در زمینه کمک به رفع فقر در کشور برنامه ریزی کرده ایم، بیان داشت: امسال به نام سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نام گذاری کرده اند و لذا وظیفه خودمان می دانیم امسال تمام تلاش خودمان را به کار ببندیم تا بتوانیم یک میلیون فرصت شغلی در سرفصل های مختلف در کشور محقق شود.

عبدالملکی گفت: افزایش جذب نیرو های انسانی در واحد های افتصادی فعال از دیگر برنامه های وزارت کار است و تلاش می کنیم تا در حوزه های اقتصادی زیرمجموعه وزارت کار، تحرک هرچه بیشتری برای این منظور خلق کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مجتبی معین وزیری مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی هرمزگان نیز در این بازدیدها وزیر کار را همراهی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کار: بدنبال افزایش جذب نیرو در واحدهای اقتصادی فعال هستیم

وزیر کار: بدنبال افزایش جذب نیرو در واحدهای اقتصادی فعال هستیم