مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 13:122022-03-25سياسي

5 هزار زندانی به مرخصی رفتند/ پیگیری وضعیت زندانیان بلاتکلیف


رییس کل دادگستری استان تهران به منظور رسیدگی به درخواست ها، مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مددجویان از ندامتگاه اوین بازدید کرد و از اعطاء مرخصی به بیش از 5 هزار زندانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی القاصی، رییس کل دادگستری استان تهران در پنجمین روز از سال 1401 به منظور رسیدگی به درخواست ها، مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مددجویان و در راستای سیاست های کلان قوه قضاییه، در رأس یک هیأت قضایی متشکل از جواهری، بهشتی و پسندیده، معاونان قضایی دادگستری استان تهران، یحیی جعفری رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران، حجت الاسلام دهقانی نیا معاون محاکم تهران و حجت الاسلام فیروزجایی معاون دادستان تهران در امور زندان ها در ندامتگاه اوین حضور یافت.

رییس کل دادگستری استان تهران در جریان این حضور، ضمن بازدید از بخش های مختلف این ندامتگاه در جریان نحوه ارائه خدمات به مددجویان قرار گرفت.

القاصی و هیأت قضایی همراه ضمن استماع مستقیم و بدون واسطه مشکلات و مسائل مددجویان، دستورات لازم را به منظور حل مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی آن ها صادر کردند.

رییس کل دادگستری استان تهران در حاشیه این بازدید ضمن گرامی داشت سال نو با تشریح دلایل انجام این بازدید اظهار کرد: در راستای تأکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر لزوم اهتمام و مراقبت ویژه نسبت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 هزار زندانی به مرخصی رفتند/ پیگیری وضعیت زندانیان بلاتکلیف

5 هزار زندانی به مرخصی رفتند/ پیگیری وضعیت زندانیان بلاتکلیف