مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 14:022022-03-25سياسي

حذف گردنه الماس در محور ارتباطی خلخال به اسالم


نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش ها و پیگیری های لازم برای احداث تونل و حذف گردنه الماس در محور ارتباطی خلخال به اسالم در مرکز کشور همچنان ادامه دارد.

- ، میرغنی نظری ظهر جمعه در دیدار مردمی خود در شهرستان خلخال اظهار کرد: وضعیت استخدامی نیروهای شرکتی، قراردادی، خرید خدمت و پیمانی مشغول به کار در دستگاه های اجرایی و ادارت دولتی تعیین تکلیف می شود.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون نیروهای انسانی مشغول به کار در بدنه دولت در 18 نوع خدمت از جمله نیروهای شرکتی طرف قرارداد با دولت، پیمانی، رسمی، قراردادی، کار معین، خریدخدمت، حق الزحمه و سایر شیوه های قراردادی مشغول به کار هستند که این امر علاوه بر تحمیل هزینه های سنگین بر دوش دولت موجب اختلاف حقوق دریافتی کارکنان در سطوح مختلف نیز شده است.

عضو کمسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تعیین تکلیف نیروهای غیررسمی برای همسان سازی حقوق و مزایای کارکنان در دستور کار مجلس قرار دارد، گفت: در حالی که دولت ماهانه برای هرکدام از نیروهای شرکتی اعتباری بالغ بر 80 میلیون ریال پرداخت می کند ولی عملاً حقوق ماهانه دریافتی نیروهای شرکتی مشغول به کار در دستگاه های اجرایی و ادارات دولتی کمتر از 50 درصد مبلغ پرداختی دولت به صاحبان شرکت های طرف قرارداد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف گردنه الماس در محور ارتباطی خلخال به اسالم

حذف گردنه الماس در محور ارتباطی خلخال به اسالم