مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 14:072022-03-25ورزشي

روزهایی امیدبخش پیش روی شطرنج خراسان جنوبی


شطرنج را جنگ اندیشه های می دانند و میزبانی رقابت های بین المللی شطرنج جام خاوران فرصت مناسبی برای پیشرفت شطرنج خراسان جنوبی است.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس فدراسیون شطرنج گفت: شطرنج را جنگ اندیشه های می دانند و میزبانی رقابت های بین المللی شطرنج جام خاوران فرصت مناسبی برای پیشرفت شطرنج خراسان جنوبی است.

حسین تأمینی، امروز جمعه 5 فروردین در مراسم افتتاحیه ششمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام خاوران به میزبانی خراسان جنوبی اظهار کرد: شطرنج رشته ورزشی است که از کودک هفت ساله تا هشتاد ساله در آن حضور دارند و برگزاری مسابقات در این رشته ورزشی در سطح بین المللی کار بزرگی است که خراسان جنوبی موفق به این کار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: شطرنج جنگ اندیشه ها است و از این رو است که ورزش اول روسیه شطرنج است و این میزبانی فرصتی مناسب برای خراسان جنوبی است تا در کنار همه زمینه های که این استان در آنها در کشور خاص است در شطرنج هم با برگزاری این مسابقات آینده خوبی داشته باشد.

وی بیان کرد: با توجه به شرایطی که بر کشور و جهان حاکم است آینده بهتری خواهیم داشت و از حضور دختران و پسرانی که در این رقابت ها شرکت کرده اند بسیار خوشحالم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهایی امیدبخش پیش روی شطرنج خراسان جنوبی

روزهایی امیدبخش پیش روی شطرنج خراسان جنوبی