مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 14:172022-03-25سياسي

رشد تولید باعث کاهش تورم در کشور می شود


رشد تولید باعث اشتغال زایی می شود و تورم را کاهش می دهد درآمد سرانه خانوارها را بالا می آورد، حرفه های جدیدی را در حوزه تولید و اشتغال زایی ایجاد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، حجت الاسلام حجت اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته پس از دعوت خود و همگان به تقوای الهی و رحلت عالم ربانی آیت الله ری شهری اظهار کرد: در گذشت عالم مجاهد، انقلابی، یار دیرین امام و رهبری و جهادگر حوزه تبیین را به تمامی مردم ایران مخصوص مردم این دیار که ارادت ویژه به ایشان داشتند تسلیت عرض می کنم.

وی گفت: در سال جدید بانک مرکزی در حول محور شعار سال توجه ویژه کند، جلوگیری از پول شویی رانت خواری، واردات بی رویه، افزایش اشتغال با رشد تکنولوژی در کوتاه مدت موضوع  بسیار مهم است، اما نیاز به نیروهای انسانی و با روحیه جهادی و انقلابی است.

امام جمعه قرچک در ادامه بیان داشت: مقام معظم رهبری بر این امر تاکید داشتند و دارند که تولید کلید حل مشکلات اقتصادی و مشکلات بیکاری می باشد، تولید محور اصلی عبور از سختی ها و دشواری های اقتصادی است.

اسماعیلی به مزایای تولید پرداخت و تشریح کرد: رشد تولید و اشتغال زایی علارغم رشد اقتصاد، تورم را کاهش می دهد درآمد سرانه را بالا می آورد، حرفه های جدیدی را در حوزه تولید و اشتغال ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد تولید باعث کاهش تورم در کشور می شود

رشد تولید باعث کاهش تورم در کشور می شود