مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 14:272022-03-25سياسي

رقابت بیش از 350 شطرنج باز داخلی و خارجی در جام خاوران


ششمین دوره مسابقات شطرنج آزاد بین المللی جام خاوران گرامیداشت سردار دل ها با حضور شطرنج بازانی از ایران و چند کشور جهان در هتل سپهر بیرجند آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند, ششمین دوره مسابقات شطرنج آزاد بین المللی جام خاوران گرامیداشت سردار دل ها با حضور شطرنج بازانی از ایران و چند کشور جهان در هتل سپهر بیرجند آغاز شد.

محمد خسروی رییس هیات شطرنج خراسان جنوبی در حاشیه برگزاری این ماراتن ملی در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت:  مسابقات شطرنج جام خاوران از پنج سال قبل هر سال بین روزهای پنجم تا دهم فروردین به میزبانی بیرجند برگزار می شود.

وی افزود: از سه سال قبل پیشنهاد برگزاری این رقابت ها بصورت بین المللی مطرح شد که با شیوع ویروس کرونا منتفی ولی با فرونشست این بیماری و با تدابیر ستاد کرونا از یک ماه قبل عملیاتی گردید رییس هیات شطرنج خراسان جنوبی تصریح کرد: مسابقات بین المللی شطرنج جام خاوران پنجم تا دهم فروردین با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در بیرجند برگزار می شود.

خسروی یادآور شد: این دوره از رقابت ها در چهار جدول ریتد آزاد و زیر 18 سال همراه با بلیتس ریتد و مسابقه تیمی سیامی به روش سوییسی با حضور بیش از 350 شطرنج باز داخلی و خارجی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت بیش از 350 شطرنج باز داخلی و خارجی در جام خاوران

رقابت بیش از 350 شطرنج باز داخلی و خارجی در جام خاوران