مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 14:372022-03-25سياسي

حرکت غیرعلمی به مقصد نمی رسد


در مسیر غیر علمی حرکتی به مقصد نمی رسد و باید بر اساس علم به موفقیت دست یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در نماز جمعه پنجم فروردین ماه کرج با بیان اینکه پیام نوروزی رهبری معظم انقلاب دارای توصیه به امید آفرینی در سطح جامعه بود گفت: امید و امید آفرینی در جامعه مطلب مهمی است که مورد توجه و توصیه رهبری معظم انقلاب است و باید مورد توجه همه قرار گیرد.

حسینی همدانی افزود: امیدواری به آینده پیشرفت های بزرگی از جمله در نانو، هوا و فضا و موشک به دنبال داشته و نشان از امید به آینده دارد.

وی با بیان اینکه قطعا آینده در اختیار ما است و ما این موضوع را نشان دادیم، خاطرنشان کرد: تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین از فرمایشات رهبری معظم انقلاب بود که در استان البرز فرصت های فراوانی در این حوزه برای جوانان وجود دارد.

خطیب جمعه کرج افزود: دانش بنیان عمل از روی علم و مورد تاکید دین است، در مسیر غیر علمی حرکتی به مقصد نمی رسد و باید بر اساس علم به موفقیت دست یافت.

حسینی همدانی در ادامه با اشاره به جنگ نابرابر و کشتار مردم بی دفاع یمن توسط متجاوزان سعودی در سال های گذشته، اظهار کرد: تلاش های سعودی برای به زانو در آوردن یمن موفق نبوده و یمن برای مقابله با دشمنان مقاوم تر از قبل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت غیرعلمی به مقصد نمی رسد

حرکت غیرعلمی به مقصد نمی رسد