مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 14:372022-03-25اقتصادي

55 شرکت حمل و نقل عمومی در اردبیل فعال است


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از فعالیت 55 شرکت حمل و نقل عمومی در اردبیل خبر داد.

- ، رضا شیرین زاده ظهر جمعه در بازدید از پایانه مسافری اردبیل اظهار کرد: 23 هزار نفر مسافر نوروزی توسط ناوگان حمل و نقل مسافری عمومی در ایام نوروز در اردبیل جابجا شده اند.

وی خاطرنشان کرد: این میزان مسافر در بازه زمانی 25 اسفند تا 3 فروردین 1401 توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری جابجا شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به فعالیت 55 شرکت حمل و نقل عمومی گفت: این 23 هزار نفر مسافر در قالب حدود چهار هزار و 500 سفر جابجا شده اند.

شیرین زاده با اشاره به اینکه 2 هزار و 522 راننده در بخش مسافری در حال خدمات رسانی به مردم هستند، افزود: در ایام نوروز قیمت ناوگان عمومی مسافری افزایشی ندارد و چنانچه شرکت یا ناوگانی اقدام به اخذ کرایه اضافی نماید با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی از مردم و مسافران خواست هرگونه شکایت خود از عملکرد شرکت ها و رانندگان را از طریق سامانه 141 به اداره کل راهداری اطلاع دهند تا در کمیسیون های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل نظارت ویژه بر عملکرد شرکت ها و ناوگان های حمل ونقل عمومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 شرکت حمل و نقل عمومی در اردبیل فعال است

55 شرکت حمل و نقل عمومی در اردبیل فعال است