مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 14:422022-03-25سياسي

از نوروزگاه در ماسوله غرب کشور تا پخت نان کلره در چشمه قنداب


سرپرست فرمانداری اسدآباد با بیان اینکه این شهرستان برنامه های متنوعی را برای نوروز 1401 برنامه ریزی کرده است، گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تا سوم فروردین 200 مسافر نوروزی از موزه تاریخ و فرهنگ این شهرستان دیدن کردند.

- ایسنا/همدان سرپرست فرمانداری اسدآباد با بیان اینکه این شهرستان برنامه های متنوعی را برای نوروز 1401 برنامه ریزی کرده است، گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تا سوم فروردین 200 مسافر نوروزی از موزه تاریخ و فرهنگ این شهرستان دیدن کردند.

  حسین علی شرکایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ظرفیت زیاد اسدآباد در حوزه گردشگری، اظهار کرد: دو روستای هدف گردشگری ملحمدره معروف به ماسوله غرب کشور و حبشی، خانه های بوم گردی، یک مجتمع گردشگری اقامتی و پذیرایی روستای ترخین آباد و یک مهمانپذیر با 10 اتاق آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی هستند.

وی با اشاره به اینکه سه مدرسه برای اسکان فرهنگیان با امکانات کامل در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: بازدیدهای مستمر توسط سازمان های میراث فرهنگی، بهداشت و درمان، فرمانداری، تعزیرات حکومتی و صمت از تاسیسات گردشگری به عمل آمده و ادامه دارد.

شرکایی با بیان اینکه دستگاه های خدمات رسان با آمادگی کامل در حال ارائه خدمات به شهروندان و مسافران هستند، تصریح کرد: برنامه های متنوعی برای ایام نوروز در ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نوروزگاه در ماسوله غرب کشور تا پخت نان کلره در چشمه قنداب

از نوروزگاه در ماسوله غرب کشور تا پخت نان کلره در چشمه قنداب