مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 14:422022-03-25سياسي

اقتدار جامعه وابسته به تولید است/ ضرورت توجه دولت به اقتصاد مقاومتی


امام جمعه رشت با اشاره به اینکه امروز نیازمند جهاد تولید در کشور هستیم، گفت: اقتدار جامعه وابسته به تولید بوده و دولت نیز باید زمینه تقویت اقتصاد مقاومتی را فراهم کند.

- ، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نمازجمعه رشت با تبریک آغاز سال جدید و همچنین تسلیت ارتحال عالم وارسته آیت الله سید مجتبی رودباری، اظهار کرد: شخصیت فرهیخته گیلان آیت الله سید مجتبی رودباری پناهگاه اقشار مختلف مردم و انقلابیون بود.

وی ادامه داد: آیت الله سید مجتبی رودباری خود را وقف مردم و حوزه های علمیه کرد و تشییع باشکوه پیکر مطهر این عالم وارسته با حضور مردم قدرشناس استان گیلان نشان دهنده آن است که دشمنان بدانند مردم می دانند روحانیت اصیل دلسوز آنها هستند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با موضوع تولید و اشتغال آفرینی، گفت: طی 10 سال گذشته بارها رهبری معظم توجه ویژه ای به موضوع تولید، اقتصاد و اشتغال داشته اند.

وی با تاکید بر اینکه کشور نیازمند جهاد تولید بوده و اقتدار آن نیز به تولید وابسته است، اضافه کرد: علاوه بر فرهنگ سازی در این زمینه باید دولتمردان نیز بستر رونق تولید را فراهم کنند.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه دولت در کنار مردم و با تکیه به هدایت های رهبر معظم انقلاب می تواند مسیر توسعه را طی کند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار جامعه وابسته به تولید است/ ضرورت توجه دولت به اقتصاد مقاومتی

اقتدار جامعه وابسته به تولید است/ ضرورت توجه دولت به اقتصاد مقاومتی