مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 15:072022-03-25سياسي

دولت از شرکت های دانش بنیان ویژه حمایت کند


امام جمعه همدان با تاکید بر لزوم توجه به ظرفیت شرکت های دانش بنیان گفت: امیدواریم هر چه زودتر بسته حمایتی دولت برای ارتقای جایگاه این شرکت ها اجرا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با دعوت همگان به رعایت تقوا، فصل بهار را نشانه ای برای تغییر و رویش دوباره دانست و اظهار کرد: صله رحم از یک سو و کنار گذاشتن کدورت ها، از مظاهر تقواست  که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به شعار سال با عنوان تولید، دانش بنیان؛ اشتغال آفرین و لزوم توجه به حل مشکلات اقتصادی گفت: در دهه 90، رهبری 6 بار مسئله تولید را در شعار سال مورد تاکید قرار دادند که نشان از دغدغه مندی معظم له در ارتباط با مسائل اقتصادی و معیشتی دارد.

امام جمعه همدان تولید را عامل رونق کشور و بستری مهم و تاثیرگذار در رابطه با مشکلات عنوان کرد و اضافه کرد: مسوولان باید به دوری از شعارزدگی و به صورت عملی به منظور تحقق شعار سال تلاش کنند.

وی با بیان اینکه برای شعار سال نیازی به چاپ بنر و صرف هزینه از بیت المال برای تبلیغ در این زمینه نیست تاکید کرد: همه از عنوان شعار سال اطلاع دارند و تلاش و عملکرد مسئولان باید بر بر تحقق این شعار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت از شرکت های دانش بنیان ویژه حمایت کند

دولت از شرکت های دانش بنیان ویژه حمایت کند