مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 15:172022-03-25اقتصادي

فروش روزانه 100 میلیون تومان صنایع دستی در شهرهای لرستان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از فروش روزانه 100 میلیون تومان صنایع دستی در شهرهای این استان طی ایام نوروز امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید امین قاسمی امروز جمعه در جمع خبرنگاران از استقبال بی نظیر مسافران نوروزی و افزایش حجم فروش صنایع دستی شهرهای استان تا سقف روزانه 100 میلیون تومان خبر داد و اظهار داشت: در ایام نوروز به دنبال استقبال چشم گیر مسافران نوروزی، هنرمندان صنایع دستی لرستان محصولات خود را در 11 رشته شامل پوشاک سنتی و البسه محلی لری، ماشته بافی، گلیم بافی، نقاشی روی چوب، کپوبافی، تولیدات چرمی دست دوز، خراطی چوب، گره چینی پیکر تراشی، مس چکشی، جاجیم بافی، قلم زنی و نمدمالی عرضه می کنند.

وی عنوان کرد: این حجم فروش افزون بر شهرستان ها شامل حدود 30 غرفه ثابت صنایع دستی در بازارچه قلعه فلک الافلاک واقع در مرکز استان می شود که تحت عنوان غرفه های دائم صنایع دستی مشغول فعالیت هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با اشاره به تحمیل خسارت بر رشته های صنایع دستی به دنبال سیلاب 98 در لرستان و پس از آن بیماری کرونا گفت: عید نوروز و استقبال گردشگران از جاذبه های متنوع تاریخی و فرهنگی لرستان، فرصتی مناسب برای رونق فروش محصولات صنایع دستی استان است، چون هر گردشگر با ورود به لرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش روزانه 100 میلیون تومان صنایع دستی در شهرهای لرستان

فروش روزانه 100 میلیون تومان صنایع دستی در شهرهای لرستان