مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 15:272022-03-25ورزشي

2 ستاره مازندرانی سفرای سازمان جهانی فوتبال ساحلی شدند


سازمان جهانی فوتبال ساحلی 26 بازیکن برنامه سفیر را برای فصل 2022 انتخاب کرد که در فهرست منتخبین، دو تن از ملی پوشان فوتبال ساحلی کشورمان سیدپیمان حسینی و محمدمرادی حضور دارند.

- خبرگزاری فارس مازندران _ سرویس ورزشی انتخاب حسینی و مرادی به عنوان سفرای سازمان جهانی فوتبال ساحلی خبر تازه ای بود که در سال 1401 برای جامعه بزرگ فوتبال تازگی داشت.

 سازمان جهانی فوتبال ساحلی 26 بازیکن برنامه سفیر BSWW را برای فصل 2022 انتخاب نمود که در فهرست منتخبین، دو ستاره مازندرانی فوتبال ساحلی کشورمان سیدپیمان حسینی و محمدمرادی حضور دارند.

بر اساس اعلام سازمان جهانی نفرات برگزیده بر اساس معیارهای مختلفی از جمله تأثیرگذاری در کشورهای خود و توانایی های فوق العاده ی آن ها در فوتبال ساحلی انتخاب شده اند.

پیمان حسینی سنگربان پر افتخار نوشهری و بهترین دروازه بان جهان برای پنجمین سال متوالی سفیر فوتبال ساحلی جهان شد و محمدمرادی بازیکن ساروی تیم ملی هم برای سومین بار پیاپی به عنوان سفیر برگزیده شد.

سفیران با این ویژگی ها، می توانند برای دستیابی، تأثیرگذاری و الهام بخشیدن به نسل های جدید ستاره های فوتبال ساحلی و تقویت حضور این رشته ورزشی در کشورهای خود تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 ستاره مازندرانی سفرای سازمان جهانی فوتبال ساحلی شدند

2 ستاره مازندرانی سفرای سازمان جهانی فوتبال ساحلی شدند