مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 15:322022-03-25سياسي

مسئولان شهری فصل جدیدی از خدمتگراری به مردم را آغاز کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، حجت الاسلام محمد زرینه، امام جمعه صباشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: زمینی که چند ماه به خواب زمستانی رفته و به تعبیر قرآن مُرده بود، در بهار با آب باران و باد زنده می شود که این نشانه قدرت الهی است و خداوند بر هر کاری تواناست و عجز در وجود مقدس خدا راه ندارد و هر اتفاقی به اذن پروردگار سبحان رخ می دهد.

وی گفت: با آمدن بهار، قیامت را باید یاد کرد و فصلی که در آن زمین مرده، زنده می شود، ما نیز روزی برای حسابرسی زنده می شویم و به اعمالمان رسیدگی خواهد شد.

امام جمعه صباشهر در مورد جلوه های زیبای خلقت افزود: خداوند، مبنای خلقت را بر پایه ی تغییر و تحول بنا نهاده است و از خداوند باید بخواهیم که حالات و رفتارهای ما را به بهترین شکل ممکن تغییر دهد و روح و روانمان را دگرگون سازد.

وی خاطر نشان کرد: امسال توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین نامگذاری شد، سالی است که ریل گذاری سالیانه توسط ولی امر مسلمین جهان انجام گرفت و معظم له در سخنان نوروزی خود، مطالب مبسوطی در رابطه با اقتصاد، تولید و اشتغال بیان کردند که این مطالب و سخنان، باید مدنظر مسئولین کشور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان شهری فصل جدیدی از خدمتگراری به مردم را آغاز کنند

مسئولان شهری فصل جدیدی از خدمتگراری به مردم را آغاز کنند