مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 15:372022-03-25حوادث

هلاکت قاچاقچیان مسلح سابقه دار در سبزوار/ کشف بیش از 555 کیلو مرفین


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی کشور گفت: در درگیری مسلحانه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی با قاچاقچیان در شهرستان سبزوار 555 کیلو مرفین کشف شد و 3 سوداگر مرگ به هلاکت رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سردار  مجید کریمی گفت: در درگیری مسلحانه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی با قاچاقچیان در شهرستان سبزوار 555 کیلو مرفین کشف شد و 3 سوداگر مرگ به هلاکت رسیدند.

سردار کریمی در ادامه به تشریح جزییات این عملیات پرداخت و اضافه کرد: تیم های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی در راستای بررسی خبر دریافتی از پلیس اطلاعات، با همکاری ماموران انتظامی شهرستان سبزوار و داورزن ، باند قاچاقچیان مسلح مواد مخدر را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی کشور تصریح کرد: یگان های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در عملیاتی گسترده 4 خودرو متعلق به این باند را در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان سبزوار شناسایی و برای دستگیری قاچاقچیان وارد عمل شدند.

سردار کریمی خاطرنشان کرد: در درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان، 3 سوداگر مرگ که از قاچاقچیان مسلح سابقه دار بودند، به هلاکت رسیده و 4 قاچاقچی دیگر نیز دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلاکت قاچاقچیان مسلح سابقه دار در سبزوار/ کشف بیش از 555 کیلو مرفین

هلاکت قاچاقچیان مسلح سابقه دار در سبزوار/ کشف بیش از 555 کیلو مرفین