مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 15:522022-03-25سياسي

ایران باید از بازار 600 میلیون نفری کشورهای همسایه استفاده کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری خبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله علی خاتمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر زنجان با تشریح شعارهای انتخاب شده برای سال های گذشته توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد: نام گذاری سال ها از سال 1390 تاکنون حول مسائل اقتصادی متمرکز بوده و امسال نیز محور شعار سال، اقتصادی انتخاب شد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره بر لزوم تحقق شعار سال برای حرکت در مسیر توسعه، ادامه داد: نوشتن شعار سال در سربرگ های اداری کفایت نمی کند؛ هدف رهبر معظم انقلاب از نام گذاری برای سال ها این است که در آن جهت اقدام و عمل به صورت همزمان انجام شود.

وی با تاکید بر لزوم افزایش تولیدات دانش بنیان، افزود: مونتاژ کردن، صنعت دانش بنیان نیست بلکه تولید دانش بنیان یعنی اینکه مبنای تولید علم و دانش بر اساس توانمندی های داخلی پایه گذاری شود.

آیت الله خاتمی با تاکید بر وجود سرمایه عظیم علمی و انسانی در کشور، ادامه داد: تولید دانش بنیان، یعنی اینکه از این سرمایه ها به درستی استفاده شود .

امام جمعه زنجان به اقدامات دشمن در راستای القای جو ناامیدی در سطح جامعه اشاره و تصریح کرد: دشمن در تلاش است چنین القا کند که نظام اسلامی ناکارآمد بوده ولی ما نشان دادیم که می توانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران باید از بازار 600 میلیون نفری کشورهای همسایه استفاده کند

ایران باید از بازار 600 میلیون نفری کشورهای همسایه استفاده کند