مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 16:372022-03-25سياسي

229 شهید در 6 گلزار شادگان به خاک سپرده شده اند


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شادگان با اشاره به خاکسپاری 246 شهید در این شهرستان گفت: از این تعداد شهدا 229 شهید در 6 گلزار و سایر شهدا در گلزارهای شادگان مدفون هستند.

- ، هادی حمر بعد از ظهر امروز جمعه ضمن بازدید از آرامستان های شهرستان شادگان، آمار شهدای شادگان را که تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی شده اند 246 شهید دانست و اظهار کرد: از این تعداد شهدا 229 شهید در گلزارهای بخش مرکزی و دارخوین شادگان تدفین شده اند.

وی افزود: این شهدا بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در طول هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن، همچنین شهدای ترور، شهدای امنیت و آمران به معروف هستند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شادگان ادامه داد: این شهدا در گلزار شهدای بوزی، عنایتی، توبچی، منصوره، دارخوین، دریسیه و دو گلزار گمنام در شادگان و دارخوین به خاک سپرده شده اند.

وی تصریح کرد: در بین 229 شهید آلاله دفاع مقدس که در 6 گلزار شهید تدفین شده اند، 7 شهید گمنام وجود دارد که 2 شهید گمنام در شهر دارخوین و 5 شهید گمنام در شادگان تدفین شده اند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شادگان گفت: این اداره بیش از چهار هزار و 500 نفر از خانواده های شهدا، جانباز، آزاده سرافراز و ایثارگران را تحت پوشش خود دارد و در راستای خدمت به آنان تمام تلاش خود را به کار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

229 شهید در 6 گلزار شادگان به خاک سپرده شده اند

229 شهید در 6 گلزار شادگان به خاک سپرده شده اند