مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 17:022022-03-25ورزشي

چند خبر کوتاه از ورزش همدان در ایام نوروز


هادی وفایی پور و سروش رنجبر به عنوان برترین کشتی گیران سال 1400 در بخش آزاد و فرنگی استان همدان معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد جوانان روزهای 8 تا 20 فروردین ماه در محل هتل دانشکده علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی تهران برگزار می شود؛ سینا زندی در وزن 57 کیلوگرم، حسین رسولی و مهدی حاجیلوییان نمایندگان 92 کیلوگرم از استان همدان به این اردو آماده سازی دعوت شدند.

دومین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان روزهای 9 تا 20 فروردین ماه در ارومیه برگزار می شود؛ در رده وزنی 71 کیلوگرم یونس شفیعی از استان همدان به این اردو دعوت شد.

شایان ذکر است این اردو در مجموعه الغدیر (سالن شش هزار نفری) ارومیه برگزار می شود و هیات کشتی استان یک مربی به این اردو آماده سازی تیم ملی معرفی می کند.

هادی وفایی پور برترین کشتی گیر سال 1400 استان همدان از دیدگاه کاربران فضای مجازی شد؛ طی نظر سنجی که در فضای مجازی (اینستاگرام عصر کشتی، روابط عمومی هیات کشتی استان همدان) بین مدال آوران کشتی آزاد همه رده های سنی سال 1400 برگزار شد، هادی وفایی پور دارنده مدال برنز نظامیان جهان 1400، مدال طلای کشتی سنتی 1400 جهان، نایب قهرمان انتخابی جام تختی از دیدگاه علاقمندان به کشتی در اینستاگرام به عنوان برترین کشتی گیر آزاد کار است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند خبر کوتاه از ورزش همدان در ایام نوروز

چند خبر کوتاه از ورزش همدان در ایام نوروز