مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 18:472022-03-25بين الملل

خشم اسراییلی ها از سازمان ملل برای حذف قدس به عنوان پایتخت این رژیم


شبکه 12 تلویزیون اسراییل امروز ( جمعه ) گفت که سازمان ملل درخواست این رژیم برای برپایی نمایشگاهی در مقر این سازمان در نیویورک را مشروط به حذف اشاراتی که قدس را به عنوان پایتخت [ رژیم ] اسراییل دانسته است کرد که اعتراض « گلعاد اردان » سفیر این رژیم را در پی داشت.

- شبکه 12 تلویزیون اسراییل امروز ( جمعه ) گفت که سازمان ملل درخواست این رژیم برای برپایی نمایشگاهی در مقر این سازمان در نیویورک را مشروط به حذف اشاراتی که قدس را به عنوان پایتخت [ رژیم ] اسراییل دانسته است کرد که اعتراض گلعاد اردان سفیر این رژیم را در پی داشت.

شرط سازمان ملل برای برگزاری نمایشگاه رژیم اسراییل در مقر این سازمان مبنی بر انجام برخی اصلاحات از جمله حذف قدس به عنوان پایتخت این رژیم، خشم صهیونیست ها را برانگیخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، شبکه 12 تلویزیون اسراییل امروز ( جمعه ) گفت که سازمان ملل درخواست این رژیم برای برپایی نمایشگاهی در مقر این سازمان در نیویورک را مشروط به حذف اشاراتی که قدس را به عنوان پایتخت [ رژیم ] اسراییل دانسته است کرد که اعتراض گلعاد اردان سفیر این رژیم را در پی داشت.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه یاد شده با عنوان کنست هفتادمین سال تاسیس خود را جشن می گیرد - پارلمان ( کنست ) جامعه اسراییل را شکل می دهد ، پیش از این در سال 2019 در فرودگاه بن گوریون در سرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشم اسراییلی ها از سازمان ملل برای حذف قدس به عنوان پایتخت این رژیم

خشم اسراییلی ها از سازمان ملل برای حذف قدس به عنوان پایتخت این رژیم