مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 19:022022-03-25سياسي

انتقال آب از تهلاب به زاهدان امسال عملیاتی می شود


وزیر نیرو از اجرای طرح های مختلف آبرسانی به شهرها و روستاهای سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: عملیات اجرایی طرح انتقال آب از تهلاب به زاهدان نیز در سالجاری آغاز می شود.

- ، علی اکبر محرابیان در ادامه سفر خود به سیستان و بلوچستان و در جریان بازدید از وضعیت چاه نیمه ها، اظهار داشت: طرح های کوتاه مدت و بلندمدت به منظور تأمین آب نقاط مختلف این استان در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: پروژه انتقال آب از دریای عمان به سیستان و بلوچستان از جمله این طرح هاست که اجرای آن در مجلس شورای اسلامی به عنوان قانون به تصویب رسیده است.

وزیر نیرو گفت: اجرای این طرح بخش عمده مشکلات آب آشامیدنی و صنعت استان سیستان و بلوچستان را رفع خواهد کرد.

وی با اشاره به وضعیت آب چاه نیمه ها و لزوم بررسی طرح های مختلف برای جلوگیری از تبخیر این منبع آبی استراتژیک، تصریح کرد: با توجه به اینکه چاه نیمه چهارم دارای سطح وسیع تر و عمق کمتری نسبت به چاه نیمه های یک، دو و سه است و برداشت آبی از آن در حال حاضر صورت نمی گیرد، در شرایط پیش رو بهترین کار ممکن استفاده بهینه از این آب است.

محرابیان افزود: به همین منظور پروژه انتقال آب به چاه نیمه های یک و سه که محل برداشت آب آشامیدنی شهرها و روستاهای سیستان است در دست اجرا قرار دارد تا استفاده بهینه از آب موجود در چاه نیمه ها صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال آب از تهلاب به زاهدان امسال عملیاتی می شود

انتقال آب از تهلاب به زاهدان امسال عملیاتی می شود