مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 19:122022-03-25بين الملل

روسیه: مرکز آموزش نیروهای خارجی در اوکراین را نابود کردیم


روسیه پیش از این و در روز چهارشنبه نیز اعلام کرده بود که 100 سرباز اوکراینی و مزدور خارجی را در منطقه ژیتومیر با استفاده از موشک های با دقت بالا هدف قرار داده است.

- روسیه پیش از این و در روز چهارشنبه نیز اعلام کرده بود که 100 سرباز اوکراینی و مزدور خارجی را در منطقه ژیتومیر با استفاده از موشک های با دقت بالا هدف قرار داده است.

وزارت دفاع روسیه روز جمعه اعلام کرد که با استفاده از موشک های اسکندر یک مرکز که در آن مزدوران خارجی برای جنگ با این کشور در اوکراین فعال بود را از بین برده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، وزارت دفاع روسیه با این حال جزییات بیشتری در رابطه با این مرکز از جمله اینکه در کجا واقع شده یا چه تعداد از نیروهای خارجی در این حمله کشته شده اند را ارائه نکرد.

با این حال این وزارتخانه یک فیلم ویدئویی از این حمله موشکی را منتشر کرده است.

پیش از این و در روز 21 مارس نیز روسیه اعلام کرده بود که یک مرکز آموزشی دیگر در اوکراین برای مزدوران خارجی و ملی گرایان تندرو اوکراینی را در منطقه رونو با موشک های کروز هدایت شونده هدف قرار داده است.

در آن زمان، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در جریان این حمله موشکی بیش از 80 فرد خارجی و ملی گرای تندرو اوکراینی کشته شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: مرکز آموزش نیروهای خارجی در اوکراین را نابود کردیم

روسیه: مرکز آموزش نیروهای خارجی در اوکراین را نابود کردیم