مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 19:322022-03-25حوادث

آخرین وضعیت جرثقیل آسیب دیده در ایلام


در پی وقوع یک فقره آتش سوزی در کنار یک ساختمان در حال ساخت واقع در پارکینگ شهرداری و بازارچه اصلی شهر ایلام پایه های جرثقیل ساختمانی مستقر در کنار این ساختمان دچار آسیب جدی شده است.

- لطفی، مدیرکل اتش نشانی شهرداری ایلام اظهار کرد: به علت انباشت مقادیر زیادی کارتن و زباله های قابل اشتعال در کنار دیوار این ساختمان و وقوع آتش سوزی در میان این زباله های انباشت شده منجر به ترکیدن لوله گاز موجود در محل و سپس آتش سوزی این ساختمان شد.

وی گفت: باتوجه به حجم بالای حرارت ناشی از آتش سوزی پایه های جرثقیل موجود در محل دچار آسیب جدی شد و تمام تلاش ماموران آتش نشانی مهار این دستگاه غول پیکر است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام گفت: در صورت سقوط این جرثقیل با ارتفاع 35 متر و وزن 70 تن یک فاجعه بزرگ انسانی و مالی در محل پارکینگ شهرداری رخ خواهد داد، هرچند نیروهای آتش نشانی محل را کاملا تخلیه کرده اند.

مجید بیگلریان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری نیز که در محل حادثه حضور دارد، گفت: تمام ساکنان ساختمان های محل حادثه تخلیه شده اند.

روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام، هم اعلام کرد:پس از وقوع آتش سوزی در برج در حال ساخت در نزدیکی پارکینگ شهرداری ایلام و آسیب دیدن جرثقیل ثابت موجود در محل و احتمال سقوط آن به محوطه مسکونی، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت جرثقیل آسیب دیده در ایلام

آخرین وضعیت جرثقیل آسیب دیده در ایلام