مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 19:372022-03-25حوادث

آخرین وضعیت جرثقیل آسیب دیده در ایلام/خطر سقوط وجود ندارد


در پی وقوع یک فقره آتش سوزی در کنار یک ساختمان در حال ساخت واقع در پارکینگ شهرداری و بازارچه اصلی شهر ایلام پایه های جرثقیل ساختمانی مستقر در کنار این ساختمان دچار آسیب جدی شده است.

- لطفی، مدیرکل اتش نشانی شهرداری ایلام اظهار کرد: به علت انباشت مقادیر زیادی کارتن و زباله های قابل اشتعال در کنار دیوار این ساختمان و وقوع آتش سوزی در میان این زباله های انباشت شده منجر به ترکیدن لوله گاز موجود در محل و سپس آتش سوزی این ساختمان شد.

وی گفت: باتوجه به حجم بالای حرارت ناشی از آتش سوزی پایه های جرثقیل موجود در محل دچار آسیب جدی شد و تمام تلاش ماموران آتش نشانی مهار این دستگاه غول پیکر است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام گفت: در صورت سقوط این جرثقیل با ارتفاع 35 متر و وزن 70 تن یک فاجعه بزرگ انسانی و مالی در محل پارکینگ شهرداری رخ می داد که خوشبختانه با تلاش همکاران خطر سقوط مرتفع شده است و عملیات فردا پایان می یابد.

مجید بیگلریان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری نیز که در محل حادثه حضور دارد، گفت: تمام ساکنان ساختمان های محل حادثه تخلیه شده اند.

روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام، هم اعلام کرد:پس از وقوع آتش سوزی در برج در حال ساخت در نزدیکی پارکینگ شهرداری ایلام و آسیب دیدن جرثقیل ثابت موجود در محل و احتمال سقو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت جرثقیل آسیب دیده در ایلام/خطر سقوط وجود ندارد

آخرین وضعیت جرثقیل آسیب دیده در ایلام/خطر سقوط وجود ندارد