مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 21:322022-03-25اجتماعي

48هزار مسافر و گردشگر در تعطیلات نوروزی از مهاباد بازدید کردند


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهاباد گفت: بیش از 48 هزار مسافر و گردشگر تاکنون از جاذبه های طبیعی و اماکن تاریخی مهاباد دیدن کرده اند.

- ، ناصر صدفی در این زمینه با بیان اینکه از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از 48 هزار گردشگر از اماکن تاریخی و گردشگری مهاباد دیدن کرده اند، افزود: تمام امکانات و تمهیدات لازم برای خدمات رسانی مطلوب به مسافران در این شهرستان فراهم است.

وی ادامه داد: غار سهولان، موزه مردم شناسی، مسجد جامع، تالاب بین المللی کانی برازان و دریاچه سد مهاباد از مهم ترین جاذبه های گردشگری مهاباد هستند.

صدفی با بیان اینکه به مناسبت عید نوروز بازدید از 2 موزه مردم شناسی و موزه مفاخر فرهنگی و هنری در این شهرستان برای عموم آزاد است، اضافه کرد: بازدید از 2 موزه مفاخر فرهنگی و هنری همین سرا و موزه مردم شناسی حمام میرزا رسول از 25 اسفند ماه تا 15 فروردین ماه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای عموم آزاد است.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مهاباد گفت: همچنین در داخل موزه نمایشگاه عکس جاذبه های گردشگری و ایستگاه نقاشی کودکان و نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی به نمایش گذاشته می شود.

صدفی گفت: هزار و 218 قلم انواع اشیای فرهنگی - تاریخی و مطالعاتی در موزه مردم شناسی این شهرستان برای بازدید عموم نگهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

48هزار مسافر و گردشگر در تعطیلات نوروزی از مهاباد بازدید کردند

48هزار مسافر و گردشگر در تعطیلات نوروزی از مهاباد بازدید کردند