مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 22:372022-03-25سياسي

معاون رییس جمهور: حجت الاسلام شفیعی شخصیت ممتازی در خوزستان داشت


مراسم بزرگداشت حجت الاسلام سید محسن شفیعی با حضور معاون اول رییس جمهور در حسینیه ثارالله شهرستان دزفول برگزار شد.

- ایسنا/خوزستان مراسم بزرگداشت حجت الاسلام سید محسن شفیعی با حضور معاون اول رییس جمهور در حسینیه ثارالله شهرستان دزفول برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جمعه شب 5 فروردین 1401 مراسم بزرگداشت حجت الاسلام سید محسن شفیعی نماینده ولی فقیه در دانشگاه های استان خوزستان با حضور محمد مخبر معاون اول رییس جمهور، رییس دانشگاه جندی شاپور اهواز، فرماندار، امام جمعه و رییس شوای شهر شهرستان دزفول و پدر و فرزند ایشان و جمعی دیگر از مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی در حسینه ثارالله شهرستان دزفول برگزار شد.

محمد مخبر معاون اول رییس جمهور در حاشیه مراسم در مورد مرحوم حجت اسلام والمسلمین سید محسن شفیعی اظهار کرد: ایشان شخصیت ممتازی در استان داشت و با روحیه بسیار بالا ارتباط خوبی با مردم و دانشجویان داشت و به آنها رسیدگی می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همچنین خسرو پناه امام جمعه موقت دزفول طی سخنرانی گفت: از خصوصیات منحصر به فرد مرحوم حجت الاسلام سید محسن شفیعی مردم داری ایشان بود.

خسرو پناه ادامه داد: ایشان سی سال امام جماعت مسجدی را عهده دار بود و بعد از نماز نیز در میان مردم می نشست و به مشکلاتشان گوش می کرد و به آنها رسیدگی می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: حجت الاسلام شفیعی شخصیت ممتازی در خوزستان داشت

معاون رییس جمهور: حجت الاسلام شفیعی شخصیت ممتازی در خوزستان داشت