مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 22:572022-03-25اجتماعي

22 نقطه حادثه خیز در جاده های استان ایلام وجود دارد


معاون عمرانی استانداری ایلام گفت: در حال حاضر 22 نقطه حادثه خیز در جاده های استان ایلام وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید هژبری شامگاه جمعه در نشست راهبری سفرهای نوروزی استان با عنوان این مطلب که چهاربانده کردن راههای مواصلاتی وهوشمندسازی و افرایش نصب دوربین در همه محورها را مهم ترین عامل در کاهش سوانح و تصادفات است، اظهار داشت: موضوع دیگری که در کاهش سوانح و حوادث جاده ای بسیار مهم و اثر گذار این یک مسئله فرهنگی است که باید در این حوزه فرهنگ سازی شود.

وی افزود: 22 نقطه حادثه خیز در استان وجود دارد که بیشترین تصادفات در این نقاط به وقوع می پیوندد و باید این نقاط با همکاری دستگاه ها به مرور اصلاح شوند.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: در استان ایلام با وجود وضعیت توپوگرافی سخت، اما اقدامات بحث ساخت و ساز راههای استان رضایت بخش و مطلوب است.

وی تاکید کرد: امسال برای 31 کیلومتر جاده در استان به همت قرارگاه خاتم الانبیاء بیش از 2 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با رایزنی های استاندار و در یک برنامه بلند مدت و میان مدت در حال انجام است.

هژبری بیان داشت: ترددها در استان طی هفته اخیر بسیار زیاد شده است و تصادفات در استان به خاطر این توپوگرافی استان آمار بالایی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 نقطه حادثه خیز در جاده های استان ایلام وجود دارد

22 نقطه حادثه خیز در جاده های استان ایلام وجود دارد