مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 00:022022-03-25سياسي

استقرار 2 بالگرد در شهرهای دزفول و مسجدسلیمان برای خدمات امدادی


فرمانده پایگاه هوانیروز مسجدسلیمان با اشاره به استقرار دو بالگرد در دزفول و مسجدسلیمان گفت: در سال گذشته بیش از 200 سورتی پرواز امدادی در قالب اورژانس هوایی انجام شد.

- ، سرهنگ ستاد خلبان مهدی علیزاده درباره جزییات خبر اظهار کرد: غرفه نمایشگاه راهیان نور هوانیروز در نمایشگاه ارتش در آب تیمور اهواز، بخشی از دستاوردها و توانمندی های راهبردی ارتش را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده تا به تبیین نقش هوانیروز در سال های پیروزی انقلاب اسلامی، سال های دفاع مقدس و پس از آن بپردازد.

وی در ادامه حرکت عظیم فرهنگی راهیان نور را تکریم کرد و افزود: تمام تلاش خود را پای کار آورده ایم تا زمینه زیارت برای زائران مناطق عملیاتی دفاع مقدس در خوزستان فراهم بشود تا مردم با امانت ماندگار شهدا در جامعه که همانا امنیت و عزت و استقلال کشور است، بیشتر آشنا شوند.

فرمانده پایگاه هوانیروز مسجدسلیمان با اشاره به شرایط و توانمندی های تسلیحاتی این پایگاه گفت: سامانه های پروازهای عملیاتی شبانه و سامانه های اجرای آتش بالگردهای 214 در هوانیروز و پایگاه هوانیروز مسجدسلیمان عملیاتی شده است؛ همچنین بالگردهای جنگنده کبرای این پایگاه به سامانه های موشکی و تسلیحاتی هوشمند مجهز شده و پای کار آورده شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 2 بالگرد در شهرهای دزفول و مسجدسلیمان برای خدمات امدادی

استقرار 2 بالگرد در شهرهای دزفول و مسجدسلیمان برای خدمات امدادی