مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 00:122022-03-25ورزشي

آغاز پویش ابتکاری سفر بی خطر در کردستان


پویش مردمی سفر بی خطر به همت استاندار کردستان و با همراهی شماری از چهره های مردمی آغاز به کار کرد.

- اسماعیل زارعی کوشا در این مراسم، اظهار کرد: فرهنگ سازی در حوزه ترافیک در راستای کاهش تصادفات، نیازمند مشارکت عمومی و فعالیت های فرهنگی و رسانه ای بویژه تولید محتوای بومی و استفاده از چهره های مردمی است.

وی تاکید کرد: قطعاً نقش دستگاه های اجرایی در کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن بسیار مهم است اما تجربه نشان داده در هر زمینه ای که مشارکت مردم جلب شود نتایج بسیار بهتری کسب می شود.

وی افزود: باید برای فرهنگ سازی ترافیکی، از چهره های محبوب و مردمی در بخش های فرهنگی، هنری، ورزشی، علمی و … که کلام آن ها بر مردم تاثیرگذار است، بهره بگیریم.

زارعی کوشا با یادآوری نقش رسانه ها و فضای مجازی در زمینه فرهنگ سازی، از فعالان این حوزه ها خواست با تولید محتوا و بومی سازی این محتواها با استفاده از ظرفیت های بومی، در ارتقاء فرهنگ ترافیکی جامعه گام بردارند.

استاندار کردستان همچنین از عدم توسعه زیرساخت های حمل و نقل به موازات افزایش تعداد وسائل نقلیه و ترددهای درون و برون شهری ابراز تاسف کرد و افزود: طبق آمارهای اعلام شده، معادل 9 تا 11 درصد بودجه سالانه کشور صرف خسارت های ناشی از تصادفات می شود؛ که باید به این خسارت های مالی، خسارت های فرهنگی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پویش ابتکاری سفر بی خطر در کردستان

آغاز پویش ابتکاری سفر بی خطر در کردستان