مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 00:122022-03-25فرهنگي

عمارت آصف وزیری؛ سوگلی عمارت های سنندج


عمارت آصف، عمارتی با بنای تاریخی بسیار قدیمی با معماری اسلامی ایرانی واقع در محل بناهای قدیمی شهر سنندج است که یکی از قدیمی ترین خانه های ایرانی می باشد که قدمتش به دوران صفویه برمی گردد و سبک معماری این عمارت نشان از سه دوره صفوی و قاجاری و پهلوی است .

- ایسنا/کردستان عمارت آصف، عمارتی با بنای تاریخی بسیار قدیمی با معماری اسلامی ایرانی واقع در محل بناهای قدیمی شهر سنندج است که یکی از قدیمی ترین خانه های ایرانی می باشد که قدمتش به دوران صفویه برمی گردد و سبک معماری این عمارت نشان از سه دوره صفوی و قاجاری و پهلوی است که زیبایی و شکوه آن همچنان پابرجاست.

از دالان ورودی این عمارت کە گذر کنید به حیاط این عمارت زیبا وارد می شوید کە از جذابیت خیرەکنندەای برخوردار است.

اولین چیزی که با دیدن این عمارت و معماری زیبای آن به ذهن می آید دوران شکوه و جلال خاندان آصف وزیری است که زمانی در جاه و جلال فراوان در این عمارت زندگی کردەاند.

این عمارت زیبا کە بە نام خانە کرد مشهور است، عمارتی با بنای تاریخی بسیار قدیمی با معماری اسلامی ایرانی واقع در محل بناهای قدیمی شهر سنندج است که یکی از قدیمی ترین خانه های ایرانی می باشد که قدمتش به دوران صفویه برمی گردد و سبک معماری این عمارت نشان از سه دوره صفوی و قاجاری و پهلوی است که هنوز زیبایی و شکوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمارت آصف وزیری؛ سوگلی عمارت های سنندج

عمارت آصف وزیری؛ سوگلی عمارت های سنندج