مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 06:172022-03-26سياسي

مجلس طرحی دارد که استخدام ها را دارای چارچوب می کند


نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مجلس طرح ساماندهی استخدام ها در دولت و بخش عمومی را در دستور کار دارد که بعد از مصوب شدن در صحن علنی مجلس، - سید کریم حسینی نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به مشکلات استخدام ها در نهادهای دولتی و عمومی، اظهار داشت: ابتدا در یک موقعیتی قرار گرفته ایم که حداقل استخدام ها را در کشور شاهد هستیم که این موضوع باید توسط دولت و سازمان امور استخدامی رسیدگی شود.

وی ادامه داد: باید در نظام استخدامی کشور یک رویه ای تعبیه شود تا از آن طریق بتوان افراد مستعد و فارغ التحصیلان دانشگاه ها را گزینش و استخدام کنیم.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: کمیسیون اجتماعی مجلس طرح ساماندهی استخدام ها در دولت و بخش عمومی را در دستور کار دارد که بعد از مصوب شدن در کمیسیون به صحن علنی مجلس خواهد آمد و بعد از تصویب این طرح در صحن مجلس استخدام های کشور قانونمند و بر اساس یک چارچوب خواهد شد.

حسینی تصریح کرد: بعد از تصویب این طرح دیگر در شرکت های دولتی و عمومی شاهد استخدام های فامیلی و خانوادگی نخواهیم بود و تنها مرجع استخدام افراد قانون ساماندهی استخدام ها خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس طرحی دارد که استخدام ها را دارای چارچوب می کند

مجلس طرحی دارد که استخدام ها را دارای چارچوب می کند