مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 07:272022-03-26سياسي

دولت سیزدهم در 6 ماه نخست موفق به کاهش شتاب تورم شده است


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، کاهش شتاب تورم و کنترل فروش اوراق مالی را از جمله اقدامات مثبت دولت سیزدهم در شش ماه نخست آغاز به کار آن خواند.

- مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم در 6 ماه نخست آغاز به کار، با بیان اینکه زمان 6 ماهه برای ارزیابی عملکرد دولت ها مدت زیاد و قابل ملاحظه ای نیست، اظهار داشت: معمولاً دولت ها در ماه های ابتدایی در حال استقرار و چینش مدیران و برنامه ریزی برای اجرای کارها هستند، اما رفته رفته باید ثمره عملکرد آنها دیده شود.

وی با تأکید براینکه نقش دولت ها در اصلاح اساسی ساختار اقتصادی کشور معیار مهمی برای ارزیابی عملکرد آنها است، تأکید کرد: اگر دولت ها در مدت مسئولیت شان کارهای فراوانی هم انجام دهند، ولی این کارها مبنایی و زیرساختی نباشد، نمی توان نمره قابل قبولی به آنها داد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت سیزدهم در 6 ماه اخیر برخی کارهای زیرساختی را آغاز کرده که شروع خوبی است، اما کافی نیست؛ به عنوان مثال، زیرساختی ترین کاری که  دولت در این مدت آغاز کرده، تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار بوده که رشد قابل ملاحظه ای نسبت به دوره مشابه سال گذشته داشته و البته این فقط یک قلم از ده ها قلم کاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم در 6 ماه نخست موفق به کاهش شتاب تورم شده است

دولت سیزدهم در 6 ماه نخست موفق به کاهش شتاب تورم شده است