مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 08:022022-03-26بين الملل

با قبض گاز به روبل چند روز دیگر بیشتر فاصله ندارید


روسیه در شدیدترین واکنش خود به تحریمهای فلج کننده بر سر حمله نظامی به اوکراین، به غرب هشدار داد با پرداخت میلیاردها دلار پول صادرات گاز طبیعی به اروپا به روبل، - چند روز دیگر بیشتر فاصله ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در شرایطی که اقتصاد روسیه با شدیدترین بحران چند سال اخیر پس از فروپاشی اتحادیه جماهیر شوروی روبرو شده است، ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه چهارشنبه گذشته دستور داد پول صادرات گاز روسیه باید به روبل پرداخت شود.

پوتین گفت: غرب با مسدود کردن داراییهای روسیه، جنگ اقتصادی اعلام کرده است و روسیه هم دیگر دلیلی نمی بیند برای صادرات خود دلار یا یورو دریافت کند.

کرملین روز جمعه اعلام کرد پوتین به شرکت گازپروم که بزرگترین شرکت گاز طبیعی جهان است و 40 درصد از گاز اروپا را تامین می کند، دستور داد پول فروش گاز را به روبل دریافت کند و تنها چهار روز برای مشخص کردن جزییات این سیستم زمان مانده است.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین اعلام کرد دستورالعملی از سوی رییس جمهور فدراسیون روسیه به گازپروم برای پذیرش پرداختها به روبل داده شده است و این اطلاعات به خریداران محصولات گازپروم داده خواهد شد.

خریداران به دنبال دستورالعمل درباره نحوه تهیه روبل برای انجام چنین پرداختهایی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با قبض گاز به روبل چند روز دیگر بیشتر فاصله ندارید

با قبض گاز به روبل چند روز دیگر بیشتر فاصله ندارید